onsdag 15 april 2009

Idag blir det inget inlägg.

Det var ju inte helt sant, men poängen är den att jag har inte tid. Jag måste packa nu och klockan är snart tolv. jag ska åka ifrån hotellet om 9 timmar och är inte packad och har saker att göra. kortfattat har jag idag

* promenerat planlöst i Central i9 minst 6 timmar. Underbart
* ätit en konstig lunch på en indisk restaurang i en lägenhet någonstans.
* Träffat Tompen och hans far
* Tagit en afternoon tea på the peninsula hotel med dem.
* Guidet dem i templelstreet market och ladies market
* sett en fin ljusshow
* ätit konstig mat på templestreet. gott som faen.

Tompens far frågade mig om jag kunde tänka mig att bo här. Jag kunde inte svara nej på en gång. jag var tvungen att tänka efter. Det säger nog en del.

Meddelandet skrivet på under 5 minuter. Nu ska jag visa Tompen och hans far var vi har varit idag. Sen ska jag packa allt och sova 5 kvart i timmen. Ha det underbart ni som läser detta. Over and out.

1 kommentar: