onsdag 22 april 2009

Burka on tour

Hej!

Dagens inlägg är till alla mina vänner i spääxet. Mitt sätt att minnas hur underbara ni är. Så här kommer de. Först ut är: Med glas och apelsinjuice. Lund ,Sverige


Tätt följd av Coca-cola i glas på Heathrow, London, Storbrittanien


Sen tar vi oss till Minsk world i Shenzen i kina. Nånn kinesisk öl taget på landningsstället på nått plan på hangardäck


Och väl framme på Tioman. Här har vi en öl, på verandan till stugan där jag bor.

Och till er andra, som inte är med i spääxet, vill jag bara säga att jag har haft ännu en underbar dag, fått smeknamet "the stig" vilket förmodligen bara två läsare av den här bloggen fattar kopplingen till och tja.... bara haft det bra. Jag är förövrigt väldigt nöjd med mitt smeknamn. Brevid mig sover nämligen "nippels" och i rummet brevid "vaseline"

Sen skulle detta meddelandet egentligen postats igårkväll, men precis när jag skulle sända iväg det så strulade internetuppkopplingen. Ikväll tänker jag skriva om hur en vanlig dag ser ut här. Än så länge iallafall. Idag ska vi göra tre dyk. Det sista blir ett nattdyk. Det ska bli spännande.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar