lördag 18 april 2009

Första dyket och feber

Hej på er.
Ja titeln säger allt. Jag har dykt ett dyk och nu ska jag nog inte dyka mer de närmaste dagarna. Just nu har jag mycket svårt att tänka mig att jag inte skulle ha feber. Men jag är annars vid ganska god vigör, så tyck inte synd om mig. Dyket var härligt och jag såg mycket roliga fiskar. framförallt är det kul att känna igen och kunna artbestämma fiskarna ifrån att ha läst om dem i böcker. kram. nu ska jag sova middag. Om en timme är det lunch.

4 kommentarer:

  1. Har du förvandlats till Skalman? Sova före lunch. ;-) Låter härligt med dyken. Jag är inte alls avundsjuk...

    SvaraRadera
  2. Nej. ingen skalman, men jag har sett ett par olika arter med sköldpaddor när jag har snorklat

    SvaraRadera
  3. Jag börjar misstänka att vi förlorar en akvaristikvän till saltvattensträsket mycket snart :) Vad har du sett för roliga fiskar? Hajen läste jag om, häftigt att du hann ta bilder på den med!

    SvaraRadera
  4. Jag har sett massor.Känns inte så meningsfullt att rabbla arter, men det är ett gäng.

    SvaraRadera