fredag 17 april 2009

Äntligen hemma

Hej!

Nu är jag på Tioman. Just nu sitter jag nog ca 15 meter ifrån vattnet.
För er som vill veta mer exakt så är det här http://maps.google.se/?ie=UTF8&ll=2.815143,104.151893&spn=0.028118,0.051155&t=h&z=15


Jag har massor med intryck så jag vet inte riktigt hur jag ska börja. Det bästa jag har att berätta är att mina öronproblem verkar vara ur värden. Däremot är jag förkyld och det är INTE bra att vara förkyld när man ska dyka. Det är inte alls omöjligt att jag kommer att bli tvungen att stanna en del på land på grund av det, men det är iallafall mycket bättre än om jag hade haft problem med öronen.

Mina volotärkollegor är trevliga, vädret är bara helt underbart. 33 grader, solsken och en lätt bris. Just nu slappnar vi av efter simprovet på 400 meter. Det bloggas, pluggas fiskar och dykböcker samt dricks stora mängder med vatten. Vi har fått i uppgift att vakta dykcentret medan instruktörerna undersökte ett rev. Troligen dyker vi första gången imorgon.

Nu börjar batteriet på min laptop att tryta, så det ä nog dags att spara och stänga ner. Det kommer mer uppdatering och mer bilder

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar