torsdag 28 maj 2009

En tidig morgon i Singapore

Hej!

Oj vad jag saknar Tioman. Oj Oj Oj!
Men nu är det över och jag måste se framåt. Igår var det ett tårdrypande hej då och därefter en lång och kraftigt försenad transport till Singapore. Jag anlände 8 på kvällen, utan att ha ätit något sen frukost. Då tar jag mig till nattsafarin. Halv tolv var jag klar med den och nu var jag RIKTIGT hungrig, men hade slut på pengar. Kunde PRECIS ta mig tillbaka till mitt hostel (Rucksack inn är det bästa jag någonsin har varit på.) och överförde lite pengar. När jag kom ut igen hade det mesta stängt men jag hittade en restaurangBoat Quey där jag åt den bästa curryn jag någonsin har varit med om.

Fantastiskt trött däckar jag i min säng runt 02:30. Dock är jag ganska klarvaken vid 7-tiden och äter frukost. Idag ska jag se mig om i Singapore och vid 6-tiden ikväll lyfter det första planet och transporten tillbaka till Sverige inleds.

Jag vet inte hur jag ska avrunda det här inlägget. En "gå därifrån" bild måste vara det ultimata.

Vi ses och hörs om några dagar.

// Martin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar