onsdag 6 maj 2009

Nattbio

Hej!

Eftersom mina rumskompisar redan sover blir detta ett kort inlägg. Dagens bästa händelse är att vi precis nyss har sett filmen slumdog millionaire på ett uppspänt lakan på stranden. Jättebra film i underbar miljö. På min promenad tillbaka undrade jag: Hur kommer det att kännas när jag inte har det så här dagligen. När man jobbar i det gråa lund i november igen? Jag kommer nog att få abstinens av det här livet. Jag undrar om Richard, som sover i sängen brevid, tänker rätt när han bestämmer sig för att stanna en period till för att bli divemaster. Nåja, det är iallafall inte ett alternativ för mig. Jag kommer hem den 30:e maj och därmed basta, men det får en att fundera. Kommer jag att hitta nått liknande projekt? Kommer jag att vilja starta nått liknande projekt eller är det bara den ljumna ölen som talar nu?

Sådana frågor får vi inget svar på.

Och för er som kände igen citatet ovan, klappar er själva på axeln.
Idag har inte kameran varit framme, så jag ska nog låta er titta på något helt annat.

Detta är ifrån bussen tillbaka ifrån Minsk world i Shenzen. Jag åkte över dit en dag när jag var i Hongkong i början av min resa.



Tills jag skriver nästa gång. Ha det underbart.

oooo... och det höll jag på att glömma. Al Jazeerafilmen finns nu tillgänglig här http://www.youtube.com/watch?v=nlKQ-2rvLUg

Jag syns sittandes i båten i början av filmen samt under bråkdelen av en sekund precis i slutet av filmen :-)

Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar